سی و یک

خیانت کردن نباید خیلی سخت باشه وقتی طرف قدر خیانت نکردن و موندن تورو توی اونهمه شرایط سخت و افتضاح نمیدونه ...

سی

آدم گاهی دلش از این عاشقا می خواد

بیست و نه

چند روز است که دیوانه ی دیوانه ام 

عینا قاطری که حجم و وزن بار فردایش را می فهمد 

کرخت و پهن... 

و عشق، 

چندکیلو موز نه چندان اعلاست ، 

برای بیماری که  

نفس هایش به شماره افتاده است... 

 

 

 

 

پ.ن)از حسین پناهی

بیست و هشت

کاشکی یکی پیدا می شد زندگیمو ازم تحویل می گرفت و دو سال دیگه بهم پس میداد

بیست و هفت

لیوان قرمز م توی دستمه و نشستم روی تخت و پنجره ی روبروم بازه ، یه حس گنگ و مرموز منفی توی دلم ِ، یه حس بد که میدونم یه جائیش یه جوری به تو گره خورده - اصلا تقریبا همه ی حس های خوب و بد به تو گره خوردن- میدونی؟من گاهی اوقات خیلی نگران میشم، خوب که فکر می کنم میبینم حتما یه چیزی این وسط اشتباست ، یه چیزی سر جای خودش نیست که من گهگداری به یاد تک تک اون پسرایی می افتم که یه زمانی منو دوست داشتن...به یادشون می افتم و اتفاقا لحظات شاد و خوبی رو توی خیالپردازی هام می گذرونم...نگران میشم از اینکه توی تک تکشون جذابیتهایی می بینم که توی تو نمی بینم...نگران میشم و با خودم میگم :پس من اینجا، کنار تو ،چیکار می کنم؟...تو اینجا،کنار من،چیکار می کنی؟

بیست وشش

عادت دارم آخر شبا که میخوام مسیج هامو پاک کنم همه شونو یه بار دیگه می خونم ، بعضی وقتا به مسیج هایی میرسم که ازشون میترسم ، یادمه که دقیقا توشون چه حرفایی هست،یه موضوع ناراحت کننده... یه عالمه اضطراب و حس بد میاد سراغم ، بدون اینکه بازشون کنم سریع دیلیتشون می کنم و یه نفس راحت می کشم ... یه حسی میاد سراغم که انگار اگه بازشون کنم یه عالمه چیز از توشون میان بیرون و منو نابود می کنن! ، ولی وقتی پاکشون کنم همه رفتن ته دره،دیگه دست هیچکدومشون به من نمی رسه....

بیست و پنج

هرچی بهش می گم بیا تا دیوونه نشدم  منو بردار با خودت ببر یه جا که دریا باشه ،جنگل باشه ، کوه باشه ،طبیعت بکر باشه ،آدمای مهربون روستایی باشه ..واسم از پروژه و جلسه های تمرینش می گه

بیست و چهار

داره یه کارتونی میده که فکر کنم اسمش "پلنگ دم دراز" ِ ، اونوقت یه دختره تو این کارتون هست که یه شلوارک پوشیده ، این احمقا برداشتن پاهاشو شطرنجی کردن! خداااا...اینا کی ان دیگه!

بیست و سه

- خاله مداد میخوام

- برو از توی اون کیفم که رو تختِ بردار

-کدوم کیفت؟همون که از پشم ِ مرغ ِ ؟!